Biroul relații cu diaspora a organizat în după-amiaza zilei de ieri o sesiune de informare pentru beneficiarii proiectelor câștigătoare din cadrul Programului de granturi tematice „Diaspora Engagement Hub/DEH”. Violina Donu, șef adjunct al Biroului a salutat participanții, adresându-le felicitări, pentru munca depusă la scrierea proiectelor, precum și pentru interesul acestora de a promova țara în care s-au născut, specificând că, experiența fiecăruia dintre beneficiari este extrem de prețioasă pentru, pentru Republica Moldova. Totodată, Violina Donu a oferit informare și ghidare pentru implemetarea calitativă a subprogramului destinat activităților culturale și educaționale în diasporă, referindu-se la aspectele juridice și financiare ce vizează subprogramul menționat.

Diana Cucoș, consultant principal la Biroul relații cu diaspora a prezentat care sunt obligațiile beneficiarului de grant, dar și pașii pe care trebuie să îi întreprindă acesta, astfel încât spre finalul implementării să fie evitate situațiile problematice, iar raportarea să fie prezentată la timp și fără erori. În mod special, Diana Cucoș  a vorbit despre subprogramele „Proiecte inovative ale diasporei”  și „Subprogramul destinat tinerilor din diasporă”.

Ședința s-a încheiat cu o sesiune întrebări-răspunsuri, dar și cu urări de bine și mult succes în implementarea celor 12 proiecte care au fost selectate spre finanțare în cadrul Programului „Diaspora Engagement Hub/DEH”, ediția 2022.

Imprimare