În adresa CALM a parvenit o solicitare din partea Consiliului Concurenței de a veni cu un aviz la proiectul hotărîrii Guvernului „Cu privire la crearea Sistemului informaţional automatizat „Registrul ajutorului de stat din Moldova”.

În nota informativă se menționează că crearea Registrului este determinată de necesitatea instituirii unui mecanism de evidență a ajutoarelor de stat în vederea colaborării eficiente între furnizorii de ajutor de stat şi Consiliul Concurenţei. Registrul are drept scop asigurarea formării resursei informaţionale în domeniul ajutorului de stat, fiind destinat autorităţilor publice – furnizorii de ajutor de stat pentru automatizarea notificării şi raportării ajutoarelor de stat, precum şi beneficiarilor ajutorului de stat.

Sarcina de bază a Registrului este înregistrarea, colectarea, acumularea, actualizarea, controlul şi analiza informaţiei cu privire la măsurile de ajutor de stat, furnizorii de ajutor de stat, beneficiarii de ajutor de stat, obiectivele urmărite prin acordarea ajutorului de stat și sectoarele economiei naţionale în care se acordă ajutoarele de stat. 

În acest context, CALM solicită tuturor membrilor săi si reprezentanților APL să expedieze propuneri, recomandări sau obiecții în privința proiectului în cauză, prin oricare din mijloacele indicate mai jos.

Date de contact: Telefon: 022-223509; Fax: 022-223529; Email: info@calm.mdstanislav.maican@calm.md.

Persoană de contract – Stanislav Maican, Expert juridic CALM. 

Proiectul hotărîrii Guvernului „Cu privire la crearea Sistemului informaţional automatizat „Registrul ajutorului de stat din Moldova”

Nota informativă la proiectul hotărîrii Guvernului „Cu privire la crearea Sistemului informaţional automatizat „Registrul ajutorului de stat din Moldova”

Imprimare