În adresa CALM a fost expediată o solicitare de aviz privind proiectul Hotărârii cu privire la aprobarea Contractului-cadru de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare.
În nota de fundamentare se menționează că prin aprobarea noului Contract-cadru de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare, se urmărește realizarea următoarelor obiective:
1. Concordanța prevederilor cadrului normativ de reglementare, în cazul dat a Contractului-cadru, cu noile prevederi ale Legii nr. 303/2013, Legii nr. 187/2022 cu privire la condominiu și Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare (în proces de modificare), Regulamentul aprobat prin HG nr. 950/2013 și Regulamentul aprobat prin HG nr. 281/2024;
2. Uniformizarea relațiilor contractuale dintre operatori și intermediari de servicii/consumatori în procesul de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare, prin stabilirea clauzelor contractuale în conformitate cu prevederile Contractului-cadru în concordanță cu legislația;
3. Uniformizarea relațiilor contractuale dintre operatori și consumatori, alții decât cei casnici, care deversează ape uzate industriale prin stabilirea modelului de acord de preluare a apelor uzate.
În acest context, CALM solicită tuturor membrilor săi și reprezentanților APL să expedieze propuneri, recomandări sau obiecții în privința proiectului în cauză la adresa de email info@calm.md
Fișiere: